fredag 19 juni 2015

Glad Midsommar!




Lindängen centrum
. Tillfälliga installationer i passagen mellan Framtidens hus och centrumbyggnaderna på Ramadans första dag. Ett samarbete mellan Stadsområdesförvaltning Söder genom Framtidens hus och Stadsbyggnadskontorets projekt Levande Malmö, som syftar till att bryta fysiska och mentala barriärer i staden.
Prismor: Mina Sharifiyan.
Design: Sadiye Altundal.
Blommor courtesy gatukontoret/Lindängenparken.
Installation: Sadiye Altundal, Mina Sharifiyan, Marwa Faour, Jonas Magnusson, Norra Sorgenfri-redaktören.

1 kommentar:

  1. Hej och välkommen till Spotcap Global Financial Services, jag heter Claudia Klein, jag är en långivare och även finansiell konsult. Jag erbjuder alla typer av lånetjänster

    Är du i stort behov av ekonomisk förstärkning? Behöver du ett lån för olika ändamål? om ditt svar är ja, kommer jag råda dig att kontakta mitt företag via | spotcapglobalservices@gmail.com | eller skicka ett meddelande till oss på WhatsApp: +4915758108767 | och har ett lån på ditt konto inom 24 timmar eftersom vi tillhandahåller utmärkta lånetjänster över hela världen.

    Vi erbjuder alla typer av lånetjänster (Personlån, Företagslån och många fler), vi erbjuder både lång- och kortfristiga lån och även du kan låna upp till 15 miljoner euro och vi ger ut lån till en låg ränta på 3 % per år. Mitt företag hjälper dig att uppnå en mängd olika mål med ett brett utbud av låneprodukter.

    Jag erkänner det faktum att att få ett legitimt lån alltid har varit ett stort problem För individer som har ekonomiska problem och behöver en lösning på det, har många människor det så svårt att få aktielån från sina lokala banker eller andra finansiella institutioner p.g.a. hög ränta, otillräckliga säkerheter, skuld i förhållande till inkomst, låg kreditpoäng eller andra orsaker

    Inga fler väntetider eller stressiga bankbesök. Vår tjänst är tillgänglig 24/7 - du kan få ett lån och slutföra dina transaktioner när och var du än behöver det

    Vi tillhandahåller 24-timmars lånetjänster i världsklass. För frågor/frågor? - Skicka ett e-postmeddelande till | spotcapglobalservices@gmail.com | eller skicka ett meddelande till oss på WhatsApp: +4915758108767 | & Få svar omedelbart

    Din familj, vänner och kollegor behöver inte veta att du har ont om pengar, skriv bara till oss så får du ett lån.

    Din ekonomiska frihet är i dina händer!!

    SvaraRadera